Στην Πέτρα Ολύμπου σκαρφάλωσε…η Google

25 Οκτωβρίου 2019

Η εξειδίκευση στον τομέα του τουρισμού παίζει το σημαντικότερο ρόλο στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος και των υπηρεσιών ενός προορισμού στις διεθνείς αγορές μέσω των νέων τεχνολογιών.

Τα παραπάνω εξήγησαν εκπρόσωποι τουριστικών επιχειρήσεων της Πιερίας ως τον λόγο για τον οποίο στελέχη της Google βρέθηκαν στη Πέτρα Ολύμπου για δωρεάν επιμορφωτικά σεμινάρια.

Ο σύμβουλος επικοινωνίας Λευτέρης Μωυσιάδης, εξήγησε στο Radio North98, ότι «το ενδιαφέρον της Google να βρεθεί στην Πιερία, δεν ήταν κάτι τυχαίο. Προέκυψε από την ίδια
την ανάγκη των τοπικών φορέων να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση».

Η Google βρέθηκε στην Πιερία στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος που «τρέχει» σε συνεργασία με το Υπουργείο Ανάπτυξης. Αυτό αφορά στην εκπαίδευση στελεχών τουριστικών
επιχειρήσεων επιλεγμένων προορισμών, στη χρήση νέων καινοτόμων μεθόδων προβολής προϊόντων και υπηρεσιών των ιδίων των προορισμών μέσα από το διαδίκτυο, μέσα από
ψηφιακές εφαρμογές και πλατφόρμες επικοινωνίας.

«Δηλαδή υπάρχουν νέα δεδομένα και μπορούμε να προσελκύσουμε τους πελάτες που ενδιαφέρονται για ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών», προσθέσε χαρακτηριστικά ο κ. Μωυσιάδης.

«Η Πιερία διαθέτει 21.000 ξενοδοχειακές κλίνες και περίπου 15.000 ενοικιαζόμενα δωμάτια. Παράλληλα, υπάρχουν και πάρα πολλές βίλες υψηλών προδιαγραφών για να προσελκύσει τα
πολύ υψηλά βαλάντια», τόνισε, από την πλευρά της, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας Ευαγγελία Ξυπτερά – Λάμπρου. Μιλώντας στο Radio North98, πρόσθεσε επίσης, ότι
η συνολική αναβάθμιση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων αφορά όχι μόνο τις κτιριακές εγκαταστάσεις αλλά και την παροχή των υπηρεσιών.

«Για αυτό το λόγο πλέον το πελατολόγιό μας έχει αλλάξει. Απευθυνόμαστε στην Κεντρική Ευρώπη και όχι μόνο στα Βαλκάνια», τόνισε η κ. Ξυπτερά.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Λευτέρης Μωυσιάδης:

 

 

Ευαγγελία Ξυπτερά – Λάμπρου:

 

Author: newsroom

Share This Post On
468 ad
Share This